Pages

Mar 20, 2014

Kesan Rama - Rama





Apakah itu realiti ?





3 comments:

  1. Movie baru jared leto ke tu?nak kena cekidot ni

    ReplyDelete
  2. aku tengok title terus aku google "butterfly effect". pasal macam pernah dengar word ni.

    Wahhh wikipedia explain aku tak paham haha.

    ReplyDelete
  3. Rafi,

    Filem nie keluar tahun 2009, pengarah filem nie pun saya x berapa kenal.. Filem nie dah dikategorikan 'cult' oleh peminat2 filem dan bagi saya soundtrack digarapkan dengan filem dengan amat menyelerakan..

    Dah 2 hari pun masih terbayang filem nie kat kepala... hehe


    deaf-angel,

    dulu ada keluar filem tajuk The Butterfly Effect (2004) dan filem trilogi Back To The Future pun sebenarnya konsep lebih kurang dengan filem nie.. kalu nk huraikan saya x arif hal nie.. hehe

    Apa-apa pun filem nie sempoi!!

    ReplyDelete